The 90s: The Last Great Decade?
Świętujmy dobre, złe i brzydkie dziesięciolecie. Od butów na platformie i neonowych kolorów po procesy o morderstwa i zagrożenia terrorystyczne – lata 90. to dekada niezrównanego entuzjazmu i niewiarygodnych wydarzeń.
Świętujmy dobre, złe i brzydkie dziesięciolecie. Od butów na platformie i neonowych kolorów po procesy o morderstwa i zagrożenia terrorystyczne – lata 90. to dekada niezrównanego entuzjazmu i niewiarygodnych wydarzeń. Było to spektakularny okres dla świata mody, polityki, rozrywki i historii. To właśnie wtedy programy typu reality show stały się nadmiernie realistyczne. Nastał czas optymizmu i kreatywności, dzięki którym każdy mógł mieć swoje 15 minut sławy. A poza tym mieliśmy okazję zobaczyć mnóstwo fantastycznych modowych faux-pas! Lata 90. były również dekadą rosnących obaw przed atakami terrorystycznymi, tym bardziej, że to właśnie wtedy dokonano pierwszego zamachu na World Trade Center. Relacjami z pierwszej ręki dzielą się gwiazdy, wykładowcy akademiccy, politycy i naoczni świadkowie, mający swój udział w spuściźnie tego dziesięciolecia. Była to dekada pełna dramatów, począwszy od zaciekłej rywalizacji między łyżwiarkami po oskarżenie o morderstwo jednego z najbardziej niesławnych aktorów, czyli O.J. Simpsona. Nie obyło się bez tragedii – w ostrzelanym samochodzie zginął Tupac, a w paryskim tunelu życie straciła kochana przez tłumy księżna Diana. Mimo to był to również czas niesamowitych osiągnięć dzięki wprowadzeniu na rynek komputera iMac i pojawienia się jednego z najważniejszych wynalazków - Internetu. Dekada ta wszystkich szokowała, olśniewała i urzekała. Przygotuj się na powrót do przeszłości i przeżyj lata 90. jeszcze raz.