Cudowne lądowanie na rzece Hudson
Film „Cudowne lądowanie na rzece Hudson” opowiada prawdziwą historię lotu 1549 zakończonego dramatycznym, udanym lądowaniem awaryjnym na rzece Hudson. W filmie pojawiają się intymne, pełne emocji wywiady, a także zakrojone na dużą skalę dramatyczne rekonstrukcje, które pozwalają nam poznać perspektywę pasażerów i załogi. Z dokumentu dowiadujemy się też, że zderzenie było zaledwie początkiem walki o przetrwanie.