BASEBALL PO KOREAŃSKU
Jeden rzut może odmienić los albo dokonać cudu. Obejrzyj ostateczną rozgrywkę między dziesięcioma zawodowymi drużynami baseballowymi z Korei, które szczycą się ponadczterdziestoletnią historią. Walka o to, by stać się nowym mistrzem, nigdy nie ustaje.