Najlepszy rzut Changa
Chang to szesnastoletni Amerykanin o azjatyckich korzeniach. Zakłada się ze szkolną gwiazdą koszykówki, że zrobi wsad w dniu ostatniego meczu futbolu w sezonie. Ma 173 cm wzrostu i rozpoczyna naukę, podczas której poznaje tajniki robienia wsadów. Nie tylko, żeby zaimponować Kristy, która mu się podoba, ale również, by zdobyć szacunek rówieśników w szkole. Lecz zanim zrobi ostateczny wsad, będzie musiał zajrzeć w głąb siebie i przyjrzeć się swoim przyjaźniom i relacji w rodzinie.