Gwiezdne wojny: najlepsi z najlepszych
Nowe osoby dołączają do znanych wszystkim bohaterów: Hana Solo, Chewbacci, Lando Carlissiana, BB-8 i Generał Lei, by przeżyć przygody, które zabiorą ich na sam koniec uniwersum Gwiezdnych Wojen.