Gwiezdne wojny: najlepsi z najlepszych
Roger, sympatyczny droid bojowy, opowiada historię swojego życia, począwszy od skromnych początków w Wojnach Klonów, aż po przyłączenie się do walki z przerażającym Najwyższym Porządkiem.