Herkules
Śledź trudy Herkulesa podczas wieloletniego szkolenia na bohatera pod okiem satyra Phila. Młodego bohatera odwiedzają bogowie i boginie olimpijscy, próbując mu ułatwić lub utrudnić nowe przygody.