Dzwonnik z Notre Dame
Quasimodo, samotny dzwonnik z Notre Dame, pierwszy raz opuszcza katedrę, by pomóc jedynej przyjaciółce – Cygance Esmeraldzie. Choć niepozorny, zawalczy o miasto, które kocha, i nauczy nas widzieć ludzi takimi, jakimi są, a nie na jakich wyglądają.
Obejrzyj „Dzwonnika z Notre Dame” – spektakularną disnejowską adaptację klasycznej powieści Wiktora Hugo, uświetnioną muzyką Alana Menkena – i zaprzyjaźnij się z łagodnym samotnikiem Quasimodo. Trzy zabawne gargulce: Victor, Hugo i Laverne, zachęcają nieśmiałego Quasimodo do opuszczenia bezpiecznej dzwonnicy. Chłopak wyrusza na poszukiwanie pierwszego prawdziwego przyjaciela i poznaje cygańską piękność Esmeraldę. Wkrótce dzwonnik będzie musiał stanąć do walki o miasto i ludzi, których kocha, a przy okazji nauczy nas widzieć ludzi takimi, jakimi są, a nie na jakich wyglądają... W polskiej wersji językowej bohaterom głosów użyczyli m.in. Tomasz Kozłowicz, Agnieszka Pilaszewska, Andrzej Zieliński, Wiktor Zborowski i Marian Opania.