Iwájú
Akcja tej niesamowitej animacji rozgrywa się w futurystycznym Lagos, jej bohaterką jest Tola, dziewczynka z wyspy dla bogaczy i jej przyjaciel Kole, samouk, miłośnik technicznych nowinek. Wspólnie odkrywają mroczne i słodkie tajemnice swoich światów. „Iwájú” to owoc niezwykłej współpracy między Disneyem a afrykańskim producentem filmów animowanych, Kugali.
Po raz pierwszy w historii Walt Disney Animation Studios podjęło współpracę z afrykańskim producentem komiksów i animacji, Kugali. Jej owocem jest ten niesamowity serial osadzony w futurystycznym Lagos, w Nigerii. Bohaterką tej historii jest Tola, młoda dziewczyna z wyspy dla bogaczy i jej przyjaciel, Kole, uzdolniony technicznie samouk. Wspólnie będą poznawać uroki i tajemnice swoich światów. Twórcy z Kugali, Olufikayo Ziki Adeola, Hamid Ibrahim i Toluwalakin Olowofoyeku zabierają widzów na jedyną w swoim rodzaju wyprawę do krainy „Iwájú”, inspirowaną duchem Lagos, pełną genialnych ujęć, efektów i technologicznych niespodzianek.