Dziwny świat
Oryginalna, pełna akcji produkcja wytwórni Walt Disney Animation Studios, „Dziwny świat”, opowiada o legendarnej rodzinie odkrywców o nazwisku Clade, która trafia do niezbadanej, zdradzieckiej krainy wraz z dziwną paczką do której należą psotna klucha, trójnogi psem i liczne wygłodniałe stworzenia.