Super Balu / Super Baloo
Poznajcie Baloo, niedźwiedzia-pilota, jego 12-letniego nawigatora Kita, szefową Rebekę Inkasso i resztę załogi. Czekają Was przygody, walki z powietrznymi piratami i poszukiwania tajemniczych skarbów!