Chip i Dale – Brygada RR
Chip i Dale stoją na czele małej, ekscentrycznej grupki zwierzęcych bohaterów, którzy penetrują nie tylko ludzki świat, lecz także społeczność zwierząt, rozwiązując pojawiające się zagadki. Brygada Ryzykownego Ratunku podejmuje się przypadków, które „umknęły uwadze systemu”.