Disney's Animal Kingdom: magiczne królestwo zwierząt
Disney's Animal Kingdom: magiczne królestwo zwierząt to otwierająca wszystkie drzwi przepustka za kulisy dwóch najpopularniejszych na świecie parków zwierząt, parku Disney's Animal Kingdom oraz The Seas with Nemo & Friends w EPCOT. Widz ogląda najrzadsze i najpiękniejsze stworzenia na Ziemi, i poznaje je bliżej niż kiedykolwiek wcześniej. Poznaje też opiekunów ponad pięciu tysięcy zwierząt, których łączy ze zwierzętami wyjątkową więź. Każdy z ośmiu odcinków opowiada o życiu w najbardziej magicznym miejscu na ziemi. Ukazuje szczegóły pracy techników i inżynierów wyobraźni. To celebracja bogactwa parku z jego ponad trzystoma gatunkami zwierząt. Wśród rezydentów parku, z którymi fani Disneya oraz miłośnicy zwierząt i przyrody mogą spędzić czas, jest mała Grace, najnowszy nabytek w stadzie goryli. Po sąsiedzku, w rezerwacie Harambe Wildlife Reserve, możecie spotkać supermamę, żyrafę kenijską Kenię i zapoznać się z hipopotamem Gusem.