Bertie Gregory odkrywa świat
Program przyrodniczo-podróżniczy, w którym towarzyszymy młodemu podróżnikowi National Geographic w jego niezwykłych wyprawach śladem dzikich zwierząt. Bertie Gregory wraz ze swoim zespołem mierzy się z wieloma trudnościami, ale dzięki świetnemu sprzętowi, wiedzy praktycznej i wytrwałości udaje mu się zbliżyć wyjątkowo blisko do poszukiwanych gatunków.