Medalist
Sfrustrowany łyżwiarz, Tsukasa Akeuraji, poznaje Inori Yuitsukę – dziewczynkę marzącą o karierze łyżwiarki figurowej. Tsukasa postanawia trenować zdeterminowaną Inori, której talent rozkwita pod okiem utalentowanego mentora. Ich cel to uczynić z Inori wspaniałą medalistkę!