Zakochany Murai
Murai to wyjątkowy licealista. Zakochał się w swojej nauczycielce Tanace, otaku, lecz ta go odrzuciła – nie pociągają jej długie, czarne włosy. Murai ścina włosy i farbuje je na blond, dzięki czemu zaczyna przypominać postać z ulubionej gry wideo Tanaki.
Murai jest uczniem drugiej klasy w liceum Takebe Gakuen. Uczęszcza na kurs przygotowujący do studiów. Jego wychowawczyni Tanaka wzywa go na rozmowę, po tym jak wyjawił jej, że po liceum zamierza ją poślubić. Odrzuca go, dodając, że nie wyszłaby za chłopaka z długimi, czarnymi włosami. Tanaka to jednak otaku podkochująca się w Hitotosem, postaci z gry otome. Następnego dnia Murai przychodzi do szkoły odmieniony – ściął włosy i przefarbował je na blond, przez co wygląda zupełnie jak ukochany Tanaki. Nauczycielka nie może ukryć zaskoczenia. Stara się trzymać chłopaka na dystans, a ten robi wszystko, by rozkochać w sobie Tanakę.
Murai jest zakochany w nauczycielce Tanace. Gdy zmienia fryzurę, wygląda jak jej ulubiona postać.
W zamian za pożyczoną grę Sengoku Koi Emaki Murai bierze udział w konwencie Doujinshi.
Tanaka uważa, że Murai ją oszukał, i wybiega z konwentu. Spotyka jego przyjaciół.
Yayoi Fukunaga po latach spotyka się z Muraiem. Jest wstrząśnięta na wieść, że Murai kocha inną.
Tanaka wyznaje, że martwi się o Muraia. Chłopak wybacza jej w zamian za trzysekundowy uścisk.
Tanaka martwi się o Muraia, który zasypia podczas lekcji. Gdy poznaje przyczynę, pędzi do niego.
Trwa szkolny festyn. Murai chce pokonać Mao, brata Tanaki, by zdobyć jego błogosławieństwo.
Muraia i Tanakę przyłapano na przytulaniu się. Kiriyama i Yamakado chcą im pomóc.