Niezwykli przyjaciele ze świata zwierząt
Matka natura pisze niesamowite historie, ale czasami zwierzęta postępują w sposób, który pozornie jest sprzeczny z ich instynktami. Ten chwytający za serce program przedstawia historie nieprawdopodobnych duetów, które nawiązały niezwykłe relacje, ukazując emocjonalną siłę zwierząt w tworzeniu więzi z innymi gatunkami.