Krótko mówiąc
Gdybyście mogli opowiedzieć każdą historię i współpracować z utalentowanymi artystami z Walt Disney Animation Studios, jaką animację byście stworzyli? W ramach eksperymentalnej serii „Krótko mówiąc” każdy pracownik wytwórni dostał szansę, by zgłosić swój pomysł i wyreżyserować własny film krótkometrażowy.