Kolorowe melodie
Produkcja „Kolorowe melodie” należąca do bogatej tradycji wspaniałych musicalowych klasyków Disneya prezentuje siedem ponadczasowych historii połączonych z żywą muzyką i niezapomnianymi postaciami. Ulubieniec Disneya, Kaczor Donald, prezentuje jazzowe klasyki w „Porywającym rytmie samby”. Muzyka staje się prawdziwą przygodą dla pracowitego trzmiela w „Bumble Boogie”. Dopingu będzie potrzebować figlarny mały holownik z bajki „Mały Tut” i bohaterowie legend i mitów w „Legendzie o dzielnym sadowniku” i „Pecos Bill”. Ta błyskotliwa uczta dla oczu i uszu sprawi, że będziesz klaskać w dłonie i wystukiwać rytm stopami.