Raffa
Raffaella Carrà, symbol wolności, królowa TV i ikona społeczości LGBTQ+, to legenda wykraczająca poza wszelkie bariery. Serial dokumentuje życie publiczne i prywatne Raffaelli, od dzieciństwa i odejścia ojca, przez rzekomy flirt z Frankiem Sinatrą, po wszystkie kryzysy i odrodzenia. A wszystko to zobrazowane legendarnymi nagraniami, ekskluzywnymi materiałami z prywatnego archiwum artystki i nieznanymi dotąd opowieściami znajomych.