Oderwani
Kiedy Massimo, mąż Antonii, ginie w wypadku, kobieta odkrywa jego romans z młodszym mężczyzną, Michelem. Zdruzgotana Antonia zaczyna zgłębiać sekretne życie męża, nawiązując zaskakującą przyjaźń z Michelem oraz jego kręgiem ekscentrycznych znajomych, którzy stanowili drugą rodzinę dla jej zmarłego męża. Dzięki nim spojrzy na życie z nowej perspektywy, ale czy nauczy się znów kochać?
Antonia jest szczęśliwą żoną Massimo, który skrywa romans z mężczyzną, Michelem.
Wypadek wywraca życie Michelego i Antonii do góry nogami. Nowe odkrycie szokuje Antonię.
Michele i Antonia zbliżają się do siebie. Annamaria radzi sobie ze zdradą Roberty.
Antonia i Michele zbliżają się do siebie, odkrywając podobieństwa. Przybycie Asafa zakłóca spokój.
Michele czuje złość po kłopoczącym geście Antonii. Asaf ubiega się o względy Antonii.