W cieniu zbrodni
Taekrok, podstarzały detektyw bliski emerytury, otrzymuje telefon z groźbami od nieznanego człowieka oraz zostaje niesłusznie oskarżony o morderstwo. Szantażysta sam siebie określa przyjacielem i sugeruje grę. Rozkazuje Taekrokowi, by ten przyjrzał się śledztwom, które prowadził w przeszłości. Stary detektyw rozpaczliwie próbuje przywołać przeszłość, by odkryć tożsamość szantażysty i jego intencje. Czy Taekrok ukończy tę przejmującą grę?