Dziewięć puzzli
Ena, jedyny świadek śmierci swojego wuja, zostaje profilerką, by odkryć prawdę o tej zbrodni. Detektyw Hansaem z Wydziału Kryminalnego podejrzewa właśnie ją. Dziesięć lat później pojawia się tajemniczy element układanki, a zabójca powraca.
Ena, jedyny świadek śmierci swojego wuja, zostaje profilerką, by odkryć prawdę o tej zbrodni. Detektyw Hansaem z Wydziału Kryminalnego podejrzewa właśnie ją. Dziesięć lat później pojawia się tajemniczy element układanki, a zabójca powraca. Czy Ena i Hansaem zdołają położyć kres zagadkowym morderstwom?
Detektyw Hansaem podejrzewa Enę, która nie pamięta, co widziała na miejscu zbrodni.
Hansaem uważa, że to nie przypadek, iż Ena otrzymała puzzel w dniu kolejnego zabójstwa.
Czy Ena i Hansaem odkryją ostatnią ofiarę na czas, by uniemożliwić dokończenie układanki?