Gwiezdne wojny: Załoga rozbitków
„Załoga rozbitków" opowiada o czwórce dzieci, które próbują odnaleźć drogę do domu błądząc po Galaktyce pełnej dziwnych kosmitów i niebezpiecznych miejsc.