Sekretny skarb Neapolu
Pięciu przyjaciół, Wonderboys, jest zmuszonych do rozłąki, bo właścicielka ich mieszkań chce je sprzedać w zamian za figurkę Maradony. Gdy figurka zostaje skradziona przez ich idola Tonina Wonderboya, nowego Munaciella Neapolu, rozpoczynają się poszukiwania tajemniczego skarbu w Podziemiach Neapolu.
W Neapolu wszyscy szykują się do Sylwestera, a Aniello, Teresa, Gennaro, Raffaele i Sasà, Wonderboys, mają zostać wyrzuceni z mieszkań, które ich właścicielka zdecydowała się wymienić na figurkę Maradony. Jednak figurka zostaje skradziona przez nowego Munaciella, Tonino Wonderboya, idola Wonderboys, który stał się inspiracją dla nazwy ich grupy. Gdy Aniello schodzi do Podziemi Neapolu w poszukiwaniu figurki, jego przyjaciele idą za nim, rozpoczynając poszukiwania skarbu wypełnione legendami, tajemnicami i zdumiewającymi odkryciami. Tymczasem Starucha i jej ludzie są gotowi zrobić wszystko, by odnaleźć straconą figurkę.