Premiera:2018 - 2024
Grupa bohaterskich strażaków z Jednostki 19 w Seattle – od kapitana do najnowszego rekruta – ryzykuje życie i serce tak samo na służbie, jak i w czasie wolnym. Ci odważni mężczyźni i kobiety są niczym rodzina, dosłownie i w przenośni, i wspólnie stawiają swoje życie na szali, jako pierwsi odpowiadając na wezwania, by ratować życie innym.