Anatomia prawdy
Jako patolog sądowy współpracujący z policją filadelfijską, doktor Megan Hunt musi sobie radzić z problemami osobistymi jednocześnie łamiąc zasady obowiązujące podczas pracy w policji, aby ukarać przestępców oraz ulżyć ofiarom i ich rodzinom.