Lata 80. Dekada, która nas ukształtowała
Serial dokumentalny, w którym National Geographic zupełnie na nowo opowiada historię lat 80. Zapraszamy na niesamowitą podróż wśród zakurzonych archiwów, przejmujących prób rekonstrukcji wydarzeń oraz wywiadów z gwiazdami muzyki i kina oraz osobami, które wywarły ogromny wpływ na technologię, biznes, media i politykę. Podczas tej dekady świat zupełnie na nowo nauczył się żyć, bawić i pracować. Wspólnie wracamy do dziesięciolecia zawrotnych innowacji, przepychu, sukcesów i ambicji prezentowanych w kontekście fascynujących trendów. To dekada pionierów, którzy ukształtowali nasz dzisiejszy świat. Witamy z powrotem w latach osiemdziesiątych.