Wirus
„Wirus” to thriller, który opowiada historię dr. Ephraima Goodweathera, szefa zespołu agencji CDC w Nowym Jorku. On i jego zespół zostają wezwani do zbadania epidemii wirusa z cechami starożytnej i złowrogiej odmiany wampiryzmu. Gdy wirus się rozprzestrzenia, Eph i jego zespół toczą wojnę o losy ludzkości.