Dochodzenie
Ten serialowy dramat splata trzy osobne historie związane z przestępstwem: zajmujących się sprawą śledczych, pogrążonej w żałobie rodziny ofiary oraz podejrzanych. Stopniowo staje się jasne, że nic nie wydarzyło się przypadkowo. Każdy ma jakiś sekret, i o ile bohaterom może się wydawać, że pewne rzeczy ich już nie dotyczą, to jednak przeszłość nie daje im o sobie zapomnieć.
Reddick drąży temat, a Linden i Holderowi coraz trudniej o postępy w prowadzonym dochodzeniu.
Na jaw wychodzą nowe fakty o zabójstwie rodziny. Tymczasem lojalność Holdera zostaje poddana próbie.
Linden i Holder konfrontują się z wstrząsającą prawdą o morderstwie Stansburych.