Ślimaczy szlak
Dołącz do naszego przyjaznego ślimaka-tropiciela, kiedy wychodzi na dwór, aby badać przyrodę. W drodze spotyka różne zwierzęta i dokonuje ważnych odkryć dotyczących ich stylów życia i zwyczajów, zadając bardzo śmieszne pytania.