Dino & polowanie na jajka
Przenieś się z nami w czasie do ery dinozaurów i poznaj dwóch detektywów, którzy wyruszają na poszukiwania zaginionych jajek dinozaurów. W każdym odcinku bohaterowie ruszają tropem zaginionych jajek, aby bezpiecznie dostarczyć je z powrotem do przedszkola dla dinozaurów.