Na szlaku zbrodni
System Parków Narodowych obejmuje obszar o powierzchni prawie 3,5 miliona hektarów, tymczasem za ściganie przestępstw popełnianych na tym publicznym terytorium odpowiada w skali kraju zaledwie 34 agentów specjalnych. Serial „Na szlaku zbrodni” to relacja z działalności tej wyjątkowej ekipy, która dąży do zaprowadzenia prawa i porządku w najdzikszych i najbardziej odległych zakątkach Ameryki. Każdy sezon poświęcony jest innemu przypadkowi.