The Most Dangerous Animal of All
„Najbardziej niebezpieczne zwierzę świata” to czteroczęściowy serial dokumentalny, który opowiada o poszukiwaniu ojca przez pewnego mężczyznę, który odkrywa najgorsze: tym ojcem jest prawdopodobnie morderca – Zodiak.