Wujek Samsik: Koreański sen
Wujek Samsik potrafi zapewnić trzy posiłki dziennie, nawet podczas wojny, a elitarny Kim San marzy o zmienianiu świata. Czy wujek Samsik naprawdę spełni jego marzenie, tak jak twierdzi?
Wujek Samsik przedstawia się Kim Sanowi jako osoba, która może zmienić jego świat, obrót Ziemi i jej krążenie też. Zapewnia, że może spełnić wszystkie jego marzenia. Gdy plan Samsika dotyczący Kim Sana się rozwija, angażuje się w niego coraz więcej osób.
Czy Samsik naprawdę może spełnić marzenie Kim Sana? Czy może jest diabłem prowadzącym go do świata polityki pełnego spisków, który zmieni go w potwora?