Blood Free
Jayu jest prezeską BF. Dostaje groźby śmierci, ale nadal rozwija swoją działalność. Groźby nie ustają, więc BF zatrudnia Chaewoona, byłego żołnierza, żeby ją chronił. Co dziwne, Chaewoon z łatwością rozwiązuje problemy Jayu. Wkrótce w BF zaczynają narastać tajemnice i podejrzenia.
Po prezentacji nowego produktu Yun Jayu staje się coś strasznego. Pojawia się Chaewoon.
Chaewoon zostaje ochroniarzem Jayu. Seonu Jae odnajduje klucz do sprawy. Chaewoon trafia na trop.
W sytuacji zagrażającej życiu Chaewoon zostaje przeniesiony do ukrytego laboratorium w piwnicy BF.
Kiedy Chaewoon myśli, że znalazł trop, staje w obliczu jeszcze większej tragedii.
Policja podejrzewa Chaewoona i go aresztuje. Seonu Jae zaczyna się nim interesować.
Aby odkryć tożsamość szpiega, Chaewoon ujawnia prawdziwy powód, dla którego dołączył do BF.
Chaewoon zostawia Jayu i jedzie szukać konkretnych dowodów. Przed wyjazdem składa jej obietnicę.