Zło absolutne
W 1995 roku rozpoczyna się śledztwo mające na celu rozbicie karteli narkotykowych Korei, Chin i Japonii. Detektyw Junmo działa pod przykrywką w powstającej Unii Gangnam nieświadomy skomplikowanych relacji między jego żoną a szefem gangu. Ich splecione losy prowadzą do najgorszego ze scenariuszy.