Comedie, Animație
Bucșă este bântuit de o lumină albastră misterioasă care îl învață să nu facă farse celorlalte mașini din Radiator Springs.
Bucșă - camionul de remorcare ruginit, dar de încredere - își petrece ziua făcând farse înfricoșătoare orășenilor din Radiator Springs. În acea noapte la Flo's V8 Café, Șeriful le spune tuturor despre legendara Lumină Fantomă, o misterioasă lumină albastră care bântuie tocmai acele părți. În timp ce prietenii săi se întorc acasă, Bucșă e lăsat singur în întuneric să afle dacă legenda Luminii Fantomă este adevărată.