Jojo Rabbit
Renumitul scriitor/regizor Taika Waititi aduce stilul său umoristic și plin de patos în Jojo Rabbit, o satiră din cel De-Al Doilea Război Mondial, care urmărește viața unui băiat german singuratic (Roman Griffin Davis în rolul lui Jojo), a cărui viziune asupra lumii este răsturnată când descoperă că mama sa (Scarlett Johansson) ascunde o tânără evreică (Thomasin McKenzie) în podul casei.
Scriitorul/regizorul Taika Waititi (regizorul THOR: RAGNAROK și PE URMELE UNOR FUGARI) aduce stilul său umoristic și plin de patos în cel mai recent film al său, Jojo Rabbit, o satiră din Al Doilea Război Mondial care urmărește viața unui băiat german singuratic (Roman Griffin Davis în rolul lui Jojo), a cărui viziune asupra lumii este răsturnată când descoperă că mama sa (Scarlett Johansson) ascunde o tânără evreică (Thomasin McKenzie) în podul lor. În ciuda prietenului său imaginar idiot, Adolf Hitler (Waititi), Jojo se confruntă cu naționalismul dus la extreme.