A fost numită „cea mai proastă cântăreață din toate timpurile”, dar concertele ei de la Carnegie Hall erau sold-out. Acest film explorează enigma lui Florence Foster Jenkins, al cărei cântat era atât de îngrozitor încât a devenit captivant, și dezvăluie muzica frumoasă pe care o auzea în capul ei.