Cruella
"Cruella" de la Disney urmărește primele zile ale uneia dintre cele mai cunoscute – și stilate – infractoare din cinema. În timpul revoluției punk-rock-ului de la Londra din anii 1970, o tânără infractoare, se transformă în Cruella de Vil, zbuciumată și dornică de răzbunare.