Crima inspirată de Scream: O poveste reală de groază cu adolescenți
„Crima inspirată de Scream” e o poveste de groază cu adolescenți despre o crimă brutală și o casetă video revelatoare.
Cassie Stoddart, de 16 ani, e ucisă cu brutalitate și apar doi suspecți neașteptați.
Doi adolescenți sunt acuzați de crimă. O filmare șocantă dezvăluie adevărul. Încep procesele.
Brian și Torey primesc închisoare pe viață pentru uciderea lui Cassie. S-a făcut dreptate?