Cine este Moş Crăciun?
În Ajunul Crăciunului, Scott Calvin (un tată divorțat) și fiul său descoperă că Moș Crăciun a căzut de pe acoperiș. Când Scott ia frâiele saniei magice, află că este noul Moș Crăciun și trebuie să convingă o lume de necredincioși, inclusiv pe el însuși.