Faceți cunoștință cu Sparky, un câine de familie normal care, printr-un set de circumstanțe extraordinare, devine Frankenweenie! Disney prezintă o variantă comică a unei povești clasice de Tim Burton.
Geniul creativ Tim Burton ne aduce „Frankenweenie”, o poveste emoţionantă despre un băiat şi căţelul lui. După ce îşi pierde pe neaşteptate căţelul, pe Sparky, micul Victor se foloseşte de puterea ştiinţei pentru a-şi readuce la viaţă cel mai bun prieten - cu doar câteva modificări minore. Apoi încearcă să-şi ascundă creaţia, dar când Sparky iese la iveală, colegii, profesorii şi vecinii lui Victor află că o nouă şansă la viaţă poate fi ceva de-a dreptul monstruos.