Ultima emisiune: Dispariția lui Jodi Huisentruit
O prezentatoare TV dispare în 1995 în circumstanțe misterioase, dar cele mai importante piste din ultimele decenii ar putea duce, în sfârșit, la rezolvarea acestui caz nedeslușit și înfiorător.