Jessica Kirson: Eu sunt bărbatul
„Eu sunt bărbatul” este cea mai recentă emisiune specială de o oră a uneia dintre cele mai respectate comediante din industrie. Această oră dinamică, incisivă și curajoasă este despre toate lucrurile care au făcut publicul din întreaga lume să se îndrăgostească de Kirson. Ea găsește hazul în orice, de la noile sale jucării sexuale la fetele de pe TikTok și la mersul la un centru de traumatologie.