Fetița Rachetă
Kit Secord, o fetiță de șapte ani care își dorește să devină pilot, află că urmează să devină Fetița Rachetă, o supereroină cu un set de rachete în spate, care o ajută să zboare!
Kit Secord, o fetiță de șapte ani care își dorește să devină pilot, află că urmează să devină Fetița Rachetă, o supereroină cu un set de rachete în spate, care o ajută să zboare! Înarmată cu noul ei echipament și cu o identitate secretă, Kit zboară deasupra orașului natal, Hughesville, și îl apără de pericole. Alături de ea, la aventurile eroice iau parte și cel mai bun prieten al ei, Tesh, ajutorul lui canin, Butch și bunicul ei mecanic de avioane, Ambrose Secord.