Irene's Ghost
Iain avea doar trei ani când mama sa, Irene, a murit. Înconjurată de tăcerea familiei, ea a fost o fantomă în viața lui. Decenii mai târziu, nașterea propriului său copil îl inspiră să descopere adevărul despre ea, într-o poveste-anchetă emoționantă care reconstruiește o viață pierdută prin imagini filmate și animate.