De la 9,99 lei pe lună în primele 3 luni
Legenda rock Jack Bruce domină scena în acest concert live electrizant. Susținut de o trupă de vedete, el oferă o interpretare hipnotizantă a pieselor clasice Cream și solo, etalându-și stilul emblematic la bas și vocea plină de suflet, într-un masterclass de rock și jazz.