Călătoria lui Natty Gann
America se află în toiul Marii Depresiuni. Familiile se despart atunci când slujbele îndepărtate se prezintă ca oportunități. O tânără curajoasă se confruntă cu șanse copleșitoare când pornește în căutarea tatălui ei prin toată țara.
America se află în toiul Marii Depresiuni. Familiile se despart atunci când slujbele îndepărtate le cheamă. În această aventură magistrală și plină de atmosferă, o tânără curajoasă (Meredith Salenger) se confruntă cu șanse copleșitoare atunci când pornește în căutarea tatălui ei prin toată țara. În timpul odiseei sale extraordinare, ea formează o legătură strânsă cu doi tovarăși de călătorie diferiți: un lup magnific și protector și un vagabond dur (John Cusack). O tapiserie strălucitoare și emoționantă, țesută de curaj și perseverență.